Tęczowe zdjęcia profilowe?

Moi kochani ♥

Tęczowe zdjęcia profilowe?
Ciągle pojawiają się pytania:
  • co to jest?
  • z jakiej to okazji?
Dzisiaj odpowiem na te wszystkie pytania oraz wyjaśnię na czym to polega.
Pewnie ostatnio zauważyliście, że wielu z waszych znajomych, czy nawet celebrytów zmienia swoje zdjęcia profilowe na "tęczowe". Wygląda to bardzo ładnie i przyciąga coraz więcej zwolenników. Nie wszyscy
natomiast wiedzą co ono oznacza.

Wygląda to następująco:


Sąd Najwyższy USA postanowił zezwalać na zawieranie małżeństw homoseksualnych we wszystkich 50 stanach. Wiele portali społecznościowych, w tym nasz Facebook, postanowił uczcić to wydarzenie, bardzo ważne dla osób homoseksualnych.

W związku z tym jest teraz możliwość ustawienia sobie kolorowego zdjęcia: LINK
To wszystko na znak środowisk LGBT*. Najpierw tęczowe zdjęcie profilowe na Facebooku ustawił sobie Biały Dom.

Tak na prawdę to wszystko. Nic więcej nie ukrywa się pod nazwą "tęczowe profilowe".

Osobiście bardzo się cieszę.
Wypowiadałam się o tolerancji w poprzednim poście, dlatego nie będziemy się tutaj powtarzać: LINK
*Społeczność LGBT jest to  grupa społeczna, do której należą lesbijki, geje biseksualiści, i transseksualiści.

Do zobaczenia w kolejnym poście. Tymczasem zapraszam do komentowania :)

33 komentarze:

  1. Jestem przeciwna :)
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie napisałaś dlaczego.
      Natomiast dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. Ja nie widzę zastosowania kolorowych zdjęć w Polsce - bo nawet mniej drastycznych ustaw w Polsce nie ma szans wprowadzić. A sam pomysł ani mi nie przeszkadza, ani nie zachęca do zmiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska to już odmienny temat niestety.
      Dziękuję za wyrażenie swojego zdania,
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem pomysł jest świetny (y)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tolerancyjna, bo tego.ludzie sobie sami nie wymylili ale to jest mala przesada.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko akcja, nie mam nic do homo.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również napisałam na ten temat post. Jednak ludzie pamiętajcie że przecież zalegalizowali to w Stanach a żyjecie w Polsce. Tolerancja tolerancją lecz wszystko dla ludzi z głową. A te barwne zdjęcia robicie jak by to była jakaś moda.

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie podoba mi się ta akcja, ale sądzę że większość nawet nie jest do końca tolerancyjna a tęczową profilówkę ustawiają sobie od tak... Ja również jestem tolerancyjna, ale jakoś czegoś takiego nie ustawiam, może bym się przełamała gdyby zalegalizowano wolne związki w Polsce, a nie w USA... Również napisałam post o gorącym temacie i serdecznie zapraszam bo chciałabym poznać Twoje zdanie na ten i inny temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zajrzę.
      Muszę się z tobą zgodzić w niektórych kwestiach :)
      Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. Akcja super, powinniśmy być tolerancyjni wobec wszystkich!
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że świat ciągle inaczej patrzy i otwiera się na "inność". Ja co prawda nie zmieniłam zdjęcia na kolorowe, ale akcja fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście też nie mam kolorowego, ale popieram tą akcję jak najbardziej :)
      Dziękuję i pozdrawiam gorąco ♥

      Usuń
  10. Byłam ciekawa o co z tym chodzi :]
    Teraz wiem, według mnie bardzo fajnie :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  11. mi te związki są obojętne :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do nagrody LBA!

    Więcej informacji na ten temat u mnie ---> http://mylittlelifefactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś do dzieje się za oceanem wcale nas nie dotyczy i nie rozumiem po co tyle szumu, a te zdjęcia z biało-czrwoną flagą w odwecie jest już totalnie bezsensowne. Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj muszę się z tobą zgodzić.
      Jeżeli chodzi o biało czerwoną flagę to jest przesada.
      Nie rozumiem po co to zrobili.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Fajnie, że ludzie chcą pokazać swoją tolerancję, ale z drugiej strony szkoda, że dzieciaki po prostu lubią tęczowe kolorki i taka profilówka jest #swag.
    Btw, na przekór kolorowym zdj. profilowym na Facebooku pojawiła się możliwość obróbki zdjęcia w barwach biało-czerwonych. To już jest akurat idiotyzm; gratuluję tym, którzy barwy flagi narodowej przypisali do nietolerancji czy nawet homofobii. Wreszcie uświadomili mnie czym jest "prawdziwy patriotyzm" :/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Flagi biało czerwone dla mnie jest to już ogromna przesada.
      Dziękuję za twoją opinię :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Jestem mega szczęśliwa ze mozna zawierać takie małżeństwa w całych USA.
    gi-venchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam nic przeciwko takim związkom, aczkolwiek nie podoba mi się jak niektórzy obnoszą się ze swoją "innością" w miejscach publicznych, a do domu nikomu nie zaglądam więc co mnie to interesuje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też nie rozumiem ludzi. Nie ich interes co oni robią w domu.
      Natomiast nie lubię kiedy homoseksualiści robią to na pokaz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Ja również jestem przeciwna tego typu związkom. Jeden z argumentów jaki podam to m.in to, że nie wyobrażam sobie, abym była wychowywana przez dwie kobiety lub dwóch mężczyzn. :) Świat powoli przestaje normalnieć. Ludziom w głowach rodzą się coraz to ciekawsze pomysły i świat powoli traci na wartości. Owszem, jestem jak najbardziej tolerancyjnym człowiekiem. Toleruję ludzi innej rasy, toleruję naprawdę wiele spraw, ale to podchodzi pod chorobę albo urojenie w głowie człowieka, dla którego po jakimś czasie to, że pociąga go osoba o tej samej płci staje sie prawdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z tobą, a już na pewnie nie z tym, że jest to choroba lub urojenie.
      Nie przesadzajmy. Czy jak ktoś koga kogoś o tej samej płci jest chory?
      Natomiast dziękuję za wyrażenie twojej opinii.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Okropnie się ciesze, że wreszcie można zawierać homoseksualne małżeństwa! Ja nie ustawiam, bo to według mnie brzydko wygląda XD
    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń